kg e en chillare azzå

Det blev trots allt en ridning på Bob idag. Det var helt galet varmt så jag orkade bara sex varv, haha sämst.se. Man kanske ska börja ta och jogga på lite? Orkade knappt springa från banan till stallet igår med Gliden efter loppet. Jobbigt läge.




Bob fick låna Mikaelas huvudlag idag. Pretty in pink. Not.

Han var i alla fall lite smått galen och drog iväg med mig två gånger, men det gick fint. Haha, han känner väl att jag inte orkar därför gör han lite som han vill när vi rider.

Efter ridningen tog vi flakan (läs:jag körde) och fyllde vatten. Jag och KG alltså. Jag körde, hon åkte och peppade mig när jag skulle få igång helvetet. Jag hatr körkort, men kan knappt få iväg en liten moppe på ettan. Grattis.


KG chillar i solen när vi fyllde vatten.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0