not a normal tisdag

Jag har verkligen blivit sämst på att blogga men inspirationen är lika med noll just nu. Skiva igår, var väl sådär, lokalen sög och det var skitdyrt i baren. Så jäkla värt att ta sista tåget hem och få skjuts av Rebecca till Melander. Somnade som en stock gjorde jag också.

Fixade stallet imorse, jag, Klara och Madde. Var färdiga i bra tid och åkte ner till kina. Tröck i mig typ 5 kilo mat och lämnade stället dömätt. Halvslumrade i bussen till Ikea och handlade lådor till täckena i stallet. Jag och Madde storstädade klart täckeskammaren och håller på att tvätta upp varenda täcke. Jag kommer drömma om vinnartäcken och treckfiltar i natt. Men fint blev det.

Mina stod idag, lasrade dock båda två plus Pleading på hans skada. Killen som stegrar för varenda liten grej som händer. Men han är fin. Hoppas de inte måste slå ihjäl honom bara..
Så trött som jag varit idag har jag nog aldrig varit. Ska nog gosa ner mig i sängen och glo på FG snart. Imorgon blir det Vallen med Ima och Sharpi i lopp 10, vilket betyder att vi inte fick lopp 11! Jippie. Fina lopp imorgon. Jag ska dessutom spendera lite pengar på L&L.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0