ooooups!

I natt vaknade jag igen och kunde inte sova. Ingen speciell anledning den här gången, jag bara vaknade och låg där helt klarvaken i nästan 40 minuter. Strange.

Vi stannade i Enköping för en stund sen och handlade lite snabbt. Gick bak i selkammaren och hämtade min telefon. Där låg en lädergrimma som inte var min. Hahahahah, jag bad Micke att ta mitt spö som låg bredvid den där grimman, men han missförstod väl mig och tog fel. Haha jobbigt för den som ska hem utan grimma från Lindes som inte har någon hästaffär. Nu får jag dåligt samvete. Men erkänn att de är lite roligt? Haha!

Den som förlorade grimman ska vara jävligt glad för den fick min nya walshpisk istället..

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0