our monday-thing

Nu är vi klara i stallet och jag väntar på att vi ska åka och äta kinalunch. That's our monday-thing you know. Idag ska Perfect gå fort första gången sedan Lotta drog till henne i ryggen. Körde långsamt med henne igår, sprang rakt med huvudet men lika snett med kroppen. Hoppas det släpper snart.
Igår var vi på Eskils med Gliden och Sharpness. Man kan säga att det gick käpprätt åt helvete, båda blev diskade. Mikaela gick det dock bättre för, 5:a med Romeo och nytt rekord på distansen. Snyggt!
Bilder i eftermiddag.
Kom med på Valla gjorde jag igår också, lopp 1 på lördag. Spår 1 på 20 och så hoppas vi på en tokkörning så jag inte behöver gå först varenda gång.. I och för sig ett val jag gjort själv varje gång, haha.
Nu ska vi åka.
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0