ridning x2

Idag kände jag mig lite duktig när jag red båda mina. Dock är mina ben typ borta nu, men det gör ingenting. Perfect reds för första gången, gick väl sådär kan man säga. Hon springer så snet så hela sadel glider runt. Suck. Vet inte vad jag ska göra med den lilla stackarn snart då hon får lårkakor så fort Sharpness sparkar henne.

Bob fick gå med Tyson i byn - han vart skitnöjd och skulle bocka, slå och ha sig hela tiden. Haha! Tur att man inte flög av. Skulle faktiskt ha sprungit idag också, men mina benmuskler skrek nej så jag lyssnad. Dock blir det en sallad till middag.

Nu har jag ett prov och en uppsats kvar i religion + lite småfix i webdesign som jag gör klart imorgon. Då har jag också praktiskt prov i multimedia, men det kan man väl inte plugga så mycket till. Nu är det liksom redan för sent.
Ska käka lite och börja på den där uppsatsen nu. Den SKA bli klar idag!


Perfect i helgen <3

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0