tarzan loves the nature

Skippade plugget idag, men ingen rast, ingen vila för de inte. Tog ut hästarna imorse, körde sista jobbet inför Lindes med Bob. Kändes jättefin och låg fint i puls.

Fixade klart de sista i stallet och åkte sedan ner och åt på kina. Åkte vidare till plantskolan som ligger mellan Bålsta och Skokloster. Tarzan skulle tydligen ha 50 björkar och 50 granar. Haha, don't ask.
Men det fanns inget att ta med sig så vi åkte ut till gården med hästbussen.

Åkte förbi Nordpost påvägen hem, hämtade Mikaela i Bro och åkte hem igen. Tog in hästarna, fixade mina två, drog på täcken på resten och nu sitter jag hemma i soffan. Imorgon är det maskeraddag i skolan och jag försöker planera hur jag ska se ut, men det går inte så bra haha.

Ska visa bilder på Alone sen också.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0