the last skivfekke

Hej och hå vad helgen försvann. Igår var vi i Kista en snabbis, handlade massa fint till Lady Gaga på lördag. Taggad som satan! Ska dessutom på spa på dagen som var min och Klaras födelsedagspresent till Mikaela. Idag körde vi fort på morgonen, båda mina gick och var fina. Bobban får extra plus för han var piggelin.

Vart i skolan har jag hunnit med också, men imorgon skippar jag den nog eftersom jag bara missar religionen i såna fall, å det har ju ingen dött av..

Ikväll är det min sista skiva, Matildas, eller Nv och Te från vår skola. Det är rocktema och jag är astaggad med mina converse, rutiga ben och nitklänning. Dock hittade jag inte dom jag har med döskallar, men va fan. Nu kör vi! Åker med Lithander till tåget och med Matilda hem så det blir en övernattning på Ålsta, om jag nu hinner sova någonting.

Woooho!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0