toan e bäst efter gustaf. thats my lover boy.

Hade ju en projektrapport kvar att skriva också, men den är kirrad nu :) Känns så jävla bra nu när man gör klart något och tänker aldrig mer. Sitter och lyssnar på Gaga och Miley och funderar på om man ska bränna en ny skiva. Orkar inte sitta och försöka ladda ner bra versioner av låtarna bara..

Imorgon är det fredag och det innebär sista trimningen på Bob innan lördag. Det betyder 45 min bandning, backontrack:en bak och ryggplattan på. Frisserade var jag duktig och gjorde idag. Janne tyckte jag hittat ett bra lopp, det tycker jag med ;)


Bara för att jag är en sådan där töntig djurnörd så får ni
en bild på TOAN :) Ja, hon ramlade ner i toan när hon var
mindre och då tyckte jag hon kunde heta de.


XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sarah

me can help you, sök upp låtarna du vill ha på youtube och langa länkarna till mig så fixar jag :D:D om du vill :D:D:D

2010-05-20 @ 23:16:36
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0