update

Kanske ska uppdatera lite från helgen.. Det har hänt så sjukt mycket att jag verkligen inte hunnit. Har varit inne på internet typ 10 minuter på hela helgen tror jag! I fredags var det som sagt ganska lugnt, fixade håret i Kista och åt middag där. Prövade kläderna till Globen på kvällen och det blev grymt.

Lördagmorgon blev det tidigt nere i stallet, fixade allting och sen gick vi upp och bytte om. Jag, Klara och Mickas satte oss i bilen och åkte till simhallen i Jakan. Badade bubbelpool, bastade, skrubbade oss och hade oss med alla möjliga grejer på kroppen. 20 minuter massage blev det också, och tröck och hade sig på min rygg. Skönt som satan var det i alla fall när spänningarna i ryggen släppte.

Vid tvåtiden gasade vi hem i hundraåtti, hästarna var redan inne så vi la på dom täcken och gick upp. Fixade oss med naglar, hår och grejer innan vi tog kvart i fem-tåget till stan, käkade middag i Kungshallen och sedan åkte vi in mot Globen. Handlade en t-shirt som var grymt snygg och enn program med massa bilder i.

Förbandet sög, det var bara en snubbe som stod och skrek "fucking" hela tiden och musiken sög. Vi trodde att Gaga började halv åtta, men hon kom inte in förens en timme senare. Showen var så grym att jag nästan vill börja grina när jag tänker på det. Hon fick hela jävla Globen att stå upp och dansa. FY FAN VA GRYM HON VAR! Britney var verkligen Britney Bitch på sin konsert, för det här kändes så himla personligt och coolt. Jag gick därifrån med ett självförtroende på topp. Fy fan vilken grym människa hon är. Jag dör.
Halv tolv var vi hemma och slocknade på dirren.

Upp halv tio på söndagen, fixade stallet, körde långsamt med Bob. Tog in hästarna och gjorde klart. Sen satte sig jag, Mickas och Klara i bilen och drog till Kista. Åt någon form av måltid, vet inte om det var lunch eller middag. Kollade på The Last Song med Miley som var grymt bra. Dock inte likadan som boken, men den var ändå helt grym. Jag älskar henne och författaren Nicholas Sparks eller vad han nu heter. Orkar inte googla liksom.

Imorse var Lotta i stallet och fixade Perfect. Stackars hästr säger jag bara. Men nu är hon rak och fin. Anmälde till Romme och Lindes imorse, kom med på andrahandet Lindes. Det blir bra de. Hoppas banan på Lindes är fin bara för Lotta sa att den var jättedålig..

Nu ska jag popa vidare med Lady Gaga och få vackra flashbacks :) AAAH :D

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0