det snöar ute tror jag?

Idag har det snöat lite kan man säga. Fick väl sopa av två dec från bilen när jag skulle åka hem vid fyra. Hästarna fick gå in tidigt och det verkade dom inte vara så ledsna över direkt. Jag borstade av allihop och hade tre stycken på bandet. Packade till morgondagens start på Valla med United och började tvätta upp alla regntäcken. Inte så händelserik dag direkt.

Skulle ha träffat Jeanette och Emily, men jag kände att det räckte gott och väl med att bara ta sig hem idag så vi hoppade det. Hämtade mitt paket med kläder från Forever21 idag, gaaalet fina saker! :)

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt - Daniel Adams-Ray

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0