eenie meenie mine mo, put your finger on my toe

Livet rullar. Lugnt i fredags, hände inte mycket skoj faktiskt. Var i stallet vid åtta igår och fixade, hände inget utöver det vanliga då heller. Tog in hästarna redan vid tolv och var klara en timme efter. Riktigt skönt faktiskt. Jag skjutsade hem Nathalie och hennes kusse, och åkte hem. Hämtade mamma och rullade mot nya Bromma Blocks. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, konstigt ställe och rätt drygt. Men det var väl okej. Köpte två coola julgranskulor och fikade bland alla j*vla barnvagnsidioter som tror dom äger hela affärerna.

Gjorde planer för kväll/natt och åkte hemåt i regnet. Käkade middag, gjorde mig i ordning. Tog mina fina (gina) corona och fick skjuts till Emily. Där vaknades det preparty. Stannade där till några timmar innan vi började bege oss mot staden. Hängde på Stockholms folktomaste ställe men hade jävligt roligt ändå. Det var helt seriöst inte mer än femtio pers där och vi var sist ut strax efter ett. När vi lämnat dansgolvet för ett toabesök så var musiken avstängd när vi kom ut, haha!

Jag tog sista tåget hem, tyckte resan gick jävligt fort eftersom jag pratade i telefon hela vägen. Det var nice. Ledig idag var riktigt skönt. Det händer inte så ofta att jag bara är hemma. Sov till tio över tolv (!), duschade och fick besök. Farmor, farfar var här och åt lunch eftersom mammsen fyller år imorgon. Det var mysigt. Lyckades somna framför travet, nu har jag intagit sängposition. Dock sitter jag här, annars somnar jag väl. Är inte på topp och min näsa strejkar satan.

Love the way you lie part II - Rihanna, Eminem

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0