galet bra eftermiddagar

Igår var det middag hos Jeanette med henne och Evelina. Grymt cozy, tacos, cola, för många gifflar vart det väl till slut. Sjukt nice faktiskt. Var hemma hyfsad tid men ändå var jag helt död imorse när jag skulle gå upp. Kändes som om jag var på fyllan, allting bara snurrade och det kändes som om jag skulle somna framför ratten haha!

Ingen körning idag, fixade stallet själv och åt en lugn lunch uppe i huset. Lackade satan för mig själv på idioten som alla är så less på. Jag bävar för att Melander ska till Amerika och jag ska jobba med den där människan själv i typ tre veckor. Fy fan va roligt. Jag kommer få ett psykist anfall - när dom kommer hem kommer jag sitta och gungar i ett hörn på golvet och vara apatisk eller nåt. Hahah, nej men seriöst. Tummen mitt i handen har han i alla fall.

Var klar redan strax innan fyra idag så jag mötte upp mamma i Kallhäll. Drog till Hööks, köpte ett par grymt fula stallskor. Rosa är dom, ser ut som såna där man hade på dagis typ. Grymt sköna dock. Det blev lite andra horsestuff också, lite mat, Systemet, en onyttig middag på en känd matkedja och en långwalk på Coop i väntan på att köerna skulle försvinna. Nu chillar jag framför liven i sängen och så lyssnar jag sönder den här låten. Galet sjukt jävla bra.

Talkin' 2 Myself - Eminem, Kobe

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Evelina

hello Emily! xoxo

2010-11-18 @ 16:54:03
URL: http://nicebeard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0