galet just nu

Fy fan. Idag har man fått kämpa för lönen. Men det gick väl bra till slut. Jag orkar inte dra allting, men jag tog i alla fall ut alla pållar själv (vilket tar typ en och en halvtimme), när jag har två kvar kommer Linder och ska kolla alla. Visste Emma de? Nej. Bara att ta in alla igen. Men men, så är det! Plus är att han hade med sig massa godsaker han bakat vilket blev dagens lunch. Flyttade unghästar och föl runt hela gården, tog in alla, sen kom hovslagaren också. Blev lite kaos när vi knappt hade något att slå på hästarna, men han skulle komma igen på måndag. Puh, nu är jag slut som artist. Hoppas på att jag kan få ledig på söndag för jag skulle behöva det känner jag.
Samla liiite kraft, träffa min farmor och farfar och inte hålla på med hästarna en dag.

Sjuk håller jag på att bli också, ont i halsen. Alla i stallet är typ sjuka så jag är inte förvånad. Ungmärrarna har ringorm och nu tror jag att Image har börjar få lite på mulen också. KUUUUL. Det går bra för dan.. Köra går inte heller. Men tycker ni det låter som om jag hinner köra om dagarna just nu? Inte direkt. Får mer hjälp från och med nu, men hon är ju så seg. Aja, det löser sig.

Jag har redan bäddat ner mig i sängen. Micke jobbar och brudarna är i London så det finns lite att göra om dagarna. Natahlie hjälpte mig idag på eftermiddagen i alla fall. Skönt.

Sing for the moment - Eminem

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

han har alltid MASSA godsaker med sig! :D man blir bara glad när han kommer!

2010-11-20 @ 18:42:08
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0