gott!

Oj. Jag glömde blogga. Tear! Nej, men igår var vi i klara i hyfsad tid, men fick sitta i över en timme och vänta på hovis som är så jäkla seg. Han snackar i telefon hela tiden - finska. Nej han pratar inte, han skriker! Nåväl, han är jäkligt bra på vad han gör när han väl är klar..

Igår körde jag två, idag fyra. Två galningar och två hyfsade. Det gick fint som fan, nästan alla pållar gick idag faktiskt. Skönt eftersom jag är ledig imorgon! Jag tänker faktiskt passa på lite innan Melander åker, då kommer jag inte kunna vara ledig alls.

Ikväll är det som bekant fredag och på hemvägen gjorde jag ett pitstop vid macken och köpte massa skit. Julskit som består av julmust, en lussebulle (har redan tryckt två idag), den nya vita julchokladen från Marabou. Och en påse Zoo på det som egentligen var heeeelt onödigt. Men den är snart slut nu!

Omg, typ första gången jag leker med datan utan musik!

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: sara

Jajamensan gumman!

Du och jag Emma! :) ses på lördag Puss!

2010-11-28 @ 19:48:25
URL: http://nattstad.se/meandoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0