guldstjärna till mina boyz å ima

Fy fan vad jag hatade det här landet idag. Det regnade. Oavbrutet. När det sluta regna vid ett - kom snön. Ärligt talat. Jag kände min frustration, ville bara börja gråta, få damp och åka hem. Men det gjorde jag ju inte. Såklart. Istället stod jag och spolade leriga hästar i en timme. Fick spola av alla, med täcken och allt på. Fy fan vad dom såg ut! Speciellt Houston och Bluetooth. Inte förvånad.. Alla förutom tre stycken. De var Bob, Pleading och Image. Guldstjärna till er idag! Körde bara på bandet. Var ensam på eftermiddagen. Lite kaos hos oss just nu. Lite som behövs fixas inne i stallet + att de är lite tappsko på några. Men de löser vi imorgon!

Who's that chick - Rihanna, David Guetta

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0