jag är svag för nedgångar

Idag har jag varit en riktigt lonely girl i stallet. Ganska skönt ändå, även fast allt tog lite tid. Gick inte att köra. Så fort banan tinar minsta lilla måste vi försöka sätta harven i den. Men idag var det kallt. På eftermiddagen kom dock Julia förbi, min gamla barndomskompis. Vi stod och snackade om allt mellan himmel och jord i över en timme. Det var riktigt trevligt må jag säga! Dock var mina fötter borta när hon gick sen haha!

Jag har kommit på en grej om mig själv. Vill du imponera på Emma? Ge mig en solnedgång. Jag är ruskigt svag för solnedgångar, så jävla vackert. Jag ska gifta mig i en solnedgång. På ett berg eller nåt. Fy fan va classy. Nu på eftermiddagarna har jag turen att i mitt arbete uppleva dessa solnedgångar nästan varje dag. Nu när jag la in bilder från min telefon så märkte jag att det fanns sex sådana här bilder från de tre senaste dagarna. Ja grabbar, ge mig en solnedgång och jag smälter direkt! Här är några av mina egna kreationer:


Bild från igår.


Nere vid vattnet hos mig förra året.


Solnedgång på Sundbyholm sommaren 09.


Tagen hemma hos mig 09.


Just a Dream - Nelly

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: nettaaan!

perfekt! får leta upp en sådan vacker sak imorrn då tycker jag B-)

2010-11-09 @ 00:59:11
URL: http://plettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0