kan man bowla i kjol?

Fredag och idag har jag varit som en död fisk. Gått runt som en zombie med en galen träningsverk, kan helt seriöst knappt gå! Helt galet. Kommer knappt i och ur vagnen när jag kör haha! En varsin långsamt idag plus att jag körde fort med Bluetooth. Det gick fint som fan. Bob var dock jättetjock i ett bakben idag, en sena.. :( Får se hur det är imorgon.. Upp som en sol och ner och som pannkaka..

Var hemma redan klockan fyra idag och snart ska jag bege mig mot Bro och byta bil. Mot bowlinghallen och sen verkar det bli en miniutgång eller något i den stilen. Galet bra eftersom jag ska befinna mig i stallet klockan sju imorgon och plocka ut djuren. Elva rullar bilen mot Sundbyholm.

Det här kan bli en grym kväll! :)

SOS - Rihanna

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0