livet suger fasktiskt lite just nu

Trött. Oinspirerad. Omotiverad. Uttråkad. Less. Kalla det vad du vill, men det är de enda jag känner just nu. Jag är konstant trött. Allting är tråkigt. Livet suger lite helt enkelt. Eller ganska mycket. Faktiskt. Egentligen skulle jag också behöva lite semester. Men det kan jag som bekant inte ha förens efter nyår eller nåt..

Jag har aldrig varit den som har känt behov av att vara ledig i veckorna. Jag har tagit sovmorgon en dag, men ändå alltid varit i stallet. Men just nu känns det som om ett måste för att jag ska orka åka dit varje morgon till dom där människorna som jobbar i samma stall som mig. Ingenting har blivit roligare, bättre eller haft någon postivit medverkan till detta. Bara tvärtom. Och då ledsnar jag totalt. Jag försöker hålla humöret och tempot uppe för hästarna. För jag älskar verkligen dom där hästarna. Men just nu är det inte så lätt.

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt - Daniel Adams-Ray

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0