man lever bara en gång. hoppas jag.

Ledig idag. Men jag sov bara till tio över nio. Har varit lite seg idag, men vad hinner man med i livet om man sover? Åkte till stallet, hämtade sadeln. Rullade vidare och mötte upp mamma i Kallhäll. Vi åkte till Täby Centrum och kollade julklappar. Eller jag handlade. Som en toka. Men jag är nästan klar! :) Grymt skönt och bra grejer hittade jag. Hahah, jag och mamma köpte grejer till varandra. Mamma glömmer ju direkt, men inte jag. Men nu får jag ju det jag vill ha i alla fall. Haha, det där lät inte bra. Men jag glömmer nog också till slut..

Var klara där vid ett, åkte tillbaks och böt till min kalla bil. Jag åkte vidare mot Enköping och Carro. Jag red två hästar med blandat resultat. En skenade lite och jag flög av utanför stallet. Hahah! Men med lite utrustningsändringar gick det bättre. Kollade lite av våra fölmärrar, bla Donna :) Som jag egentligen inte gillar men ändå.

Åkte inte därifrån förens tjugo över fem och var hemma perfekt tills travet började. Nu har jag legat utslagen i soffan sen dess. Men nu sitter jag faktiskt upp! Kollar Ironman, lyssnar på musik och sms:ar lite med Sara. Kan bli en grym helg!

Encore/Curtains Down - Eminem, Dr. Dre, 50 Cent

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0