my my my

Romme igår. Det gick grymt bra och vi åkte hem med två femteplatser och krafter sparade. Schnyggt.

Idag har vi kunnat KÖRA för första gången på åtta dagar. Galet skönt, körde fyra och Natahlie körde fyra. Leriga och snygga vart vi, men det skiter jag i (ser ni poängen?) för det var så jäkla nice att sitta i vagnen igen. Jag var nära ett psykbryt.

Jag är lite taggad såhär i min ensamhet hemma i huset. Var kvar hos Melander till halv åtta men sen åkte jag hem. Så jäkla skönt att vara hemma ensam. Kanske ett tecken på att det är dags att lämna boet snart? Nåväl, jag sitter här med min grymma musik och är lite danssugen. Man kanske ska breaka loss?!

My My My - Armand Van Helden

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0