thank u for all the you've done for me

Jag önskar att det inte var såhär. Det är egentligen konstig. Men jag tycker om dig. Och det känns som om du är en av få människor som kan acceptera mig för den jag är. Den konstiga, tjuriga, lite småheta jag. Hon som behöver gå med slaggjord, fast huva och cresendobett i loppen, men som är jävligt snäll och givmild i hanteringen. Fy fan vilken dålig liknelse. Men du hade nog hållit med mig.

Tack. Tack för att det känns så jäkla nice. Vi har mycket gemensamt. Men vi är ändå så olika. Jag önskar bara att förhållanderna var lite annorlunda och enklare. Men så är det. Jag rullar på min happysång och slår en pling istället :)

Yeah 3x - Chris Brown

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: sara

Både den röda och den ljusrosa var slut ;D haha så det blev den rosa :)

Puss

2010-11-19 @ 13:11:56
URL: http://nattstad.se/meandoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0