undan för här kommer jag för fan

Ibland blir man ju inte klok på folk. Det är inte lätt när det är svårt helt enkelt. Aja, jag tänker inte vara långsint och muppig som jag brukar vara den här gången. Jag lyssnar och försöker att förstå dig också. Jag tror att jag gör det också. Folk får säga vad dom vill - för jag couldn't care less.

Sov till halv tio idag, var i stallet vid elva och fixade. Körde långsamt med Pleading och Bob. Fina, Bob har fått lite brått igen bara, men det är nog för att han fick gå från full tävlingskondis till att bara stå i en vecka. Mycket lopp den här månaden, borde ju komma med någonstans i alla fall! Imorgon ska han gå fort och känns han fin då så anmäler jag.

Idag åkte Matilda till Oslo i obestämd tid. Emma är glad för det? Nej, faktiskt inte!

Who's that chick - Rihanna, David Guetta

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: matilda

<3

2010-11-14 @ 21:29:14
URL: http://matildahelgeson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0