galet bra dag

Nu är jag slut som artist. På riktigt. Red jobb på Bobban idag, han travade. Hela tiden. Total lycka! :D Han har aldrig gjort de förut. Nu kanske man kan ta vår montékarriär lite på allvar i alla fall. Vi red inte så fort, men ändå! Fan va skönt det var. Adrenalinkick utan dess like! Ni skulle ha hört vad jag skrek på mig själv när benen började ge vika. Hahah, de lät som om jag skulle föda barn eller nåt tror jag! Men jag klarade det. Sex stycken gick fort idag och tre långsamt. Bra resultat tycker jag, Nathalie och Klara hjälpte mig. Duktiga flickor som blivit så bra på att köra! Galet bra dag faktiskt. Nöjdtjej.se.

I helgen är det lite plans på g. Imorgon luktar det bowling med brudar?! På lördag blir det i alla fall Eskilstuna och titta på alla grymma lopp och hjälpa TZ förmodar jag. Crazy good om jag får säga det själv.

Sparks Fly - Taylor Swift


Nya frippan. Jag lekte (eller?!) ego på Bik Bok. Pretty cool bild
förutom skotthålet som har växt fram mellan ögonen på mig. Varför
får man alltid finnar när man verkligen inte vill? Jag trodde dom slutade
växa när man började närma sig 20..

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0