de e du å jag houston

Jag känner att det här inte är min årstid. Så fort det börjar bli mörkt ute tidigt så blir jag seg, oinspirerad och trött. Jag blir.. Houston? Haha ah, jag blir som Houston. Tur att vi är lika söta också då. Nej men skämt och sido. Jag är så seg just nu. Men det går snart över. Hoppas jag?!

Idag var Fredrik Linder hos oss och fixade hästar. Det var skitskoj och se han jobba, skönt med människor som vill lära andra! Han berättar hela tiden vad han gör, visar och låter oss känna på hästarna. Jag har lärt mig mycket idag! Lite Jimmy Takter-stuff som vi har nytta av sen när vi åker till staterna och jobbar. Eller hur Mikaela? ;) Var inte hemma förens vid halv sju-snåret.
Köra lite kunde vi göra på eftermiddagen idag också. Banan hade torkat så pass mycket att det i alla fall gick att köra långsamt. Jag körde Pleading, som var bakhalt, men det fixade Linder till sen som sagt.

Glömde mobilen hemma imorse. Gissa om jag känt mig naken idag!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0