de e najs å bara hänga

Det här har varit en grym dag. Jag har varit grymt effektiv, även fast jag bara körde tre. Men alla de äldre kollades av Jenny så jag har sprungit fram och tillbaka med hästar idag. Men alla fick gå ut både före och efter hon kollat dom förutom två stycken som kom in sist. Galet bra! De jag körde va fina också, bara Sune som är lite ömisfotad eftersom han går med en tåsko på en fram.

Jag var klar redan vid fyra, brummade hemåt med Nettan och David. Vi chillade i mitt rum, lekte med Rabbe, stod i garaget i hundra år, åt bulle (jag åt dock bullar) och åt middag på pizzerian i Bro. Ytterst bra kväll! Så jävla värt att bara hänga, inte göra något speciellt. Skönt. Borde göras oftare. Ska göras oftare.

Nu har jag dock legat här ett litet tag och dunkar lite musik. Ikväll kör Mikaela World på Vallen. KÖÖÖR!

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: nettaaan!

Så jävla rätt! men varför så svårt?

2010-10-11 @ 00:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0