en grym update

Oj. Jag glömde blogga. Eller så sket jag i det. Same shit different name heter de va? Tisdags. Trav på Eskils med United som satt fast med allt kvar och såg kanon ut. Sen vi kastrerade honom har han tunnat ur bra och fått en snärtigare gång och ser helt enkelt bara mycket bättre ut. Inte så där tung och hängig i kroppen. Hans ben klarade inte riktigt av det heller. Dock hängde han lite töm, men det var nog för att han gick med öppet huvudlag.

Onsdags. Trav på Valla. Var inne precis när första loppet hade gått. Hjälpte till att sela lite åt Jenny och Anna, kollade lopp, åt mat och åkte hem när pausen var efter lopp sju. Precis då kom regnet också. Nice!
Dock hittade jag inte bilnyckeln när jag kom till stallet. Den låg kvar i jackan som jag var och böt på Intersport i i tisdags.. Men jag hämtade den idag i alla fall haha! Det blev alltså en till sleepover hos Melander och liiite sovmorgon. Clean och Stampan åkte också till de andra fölmärrarna. Tiden räckte inte riktigt till liksom..

Idag. Kunde köra fort på banan, fyra gick, bl a Bob. Kanonfin! Dock kom jag inte med på Valla eftersom jag glömt skicka in vaccinationsintyget.. Men jag hade kanske inte kommit med ändå. Den sista som kom med nu hade samma poäng som honom så. Allting händer av en anledning! Dock har han inte lopp förens den tolfte på Romme nu.. Monté?! Den som lever får se..

Var grymma i stallet idag, var klar vid fem och då åkte jag till Jakan och träffade Nettan. Tastysmiddag + muffins med massa snack. Åkte hem vid stäning därifrån, satt i bilen i typ 40 minuter och snackade lite till. Ja - med tändningen på! Hahah, de va cozy som fan!
Nu - sängen.

Party At A Rich Dude's House

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0