fresh

Mycket värd dag. Har hunnit med mycket. Fixade stallet innan vi åkte till Carlberg med Luffsan och Angel som från och med nu ska bo där. Det tog typ hundra år att åka dit, rakt ut i skogen runt Enköping.. Men till slut kom vi fram, kollade runt lite och käkade lunch där.

Brummade hemåt, hämtade Matte i skolan och drog hem. Tog in tottisarna och sen började jag, Klara och Nathalie gasa. Vi körde två var - duktiga flickor! Bara Gliden som fick promenera på bandet. Galet bra. Var dock klara ganska sent så vi böt bara täcken på dom. Åkte mot Bålsta vid halv sex och hämtade upp Matilda på vägen.

Vi strosade lite i centrum, jag käkade lasagne och så satt vi där och snackade ett bra tag. Sen blev det låtsasplayan i 16 minuter innan jag skjutsade hem bruden igen. Galen dimma så det kändes som om de tog år och dar att komma hem. Men nu är jag hemma, nyduschad och känner mig allmänt fräsch. Fresh!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0