galet grym vecka på g

Lugn dag. Kan behövas eftersom veckan som kommer är lite crazy. Men jävligt bra! Åkte till stallet strax efter 11. När jag kom var allting klart och alla hästar var inne, så jag gjorde mathinkarna och gick upp till huset. Chillade med brudarna, åt makaroner och skjutsade dom på gymnastiken.

I väntan på att min kära vän Matilda skulle komma hem så gick jag runt i Bålsta centrum och glodde. Riktigt skönt att gå själv faktiskt. I brist på annat åkte jag sedan tillbaka till Melander, chillade i soffan en timme eller något innan jag åkte och hämtade Matilda. Vi låg (eller ah, jag stod) på låtsasplayan en stund och sen rullade jag hemåt. Typ det som hänt idag. Riktigt skönt faktiskt.

Veckan som kommer då. På tisdag är det trav med United. På onsdag är det Breeders på Valla som börjar kvart i fyra och TZ har miljoner häst ut. På torsdag ska jag träffa Nettan och på fredag mina vänner ska jag besöka en ö! Undra vilken.. :)

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0