ibland får jag utbrott

Kört galet många hästar idag. Sex stycken, fem långsamt och Bob gick fort. Och då börjde jag ändå inte köra förens vid halv tolv. Bob var föresten lös tre gånger idag. Jag fick seriöst ett psykist utbrott när de skulle lasta av foder på våran gång med en stor jävla lastbil. TA SKITEN PÅ DIN GÅNG ISTÄLLET IDIOT. Så mycket damp fick jag. Så jag skrek av mig lite och sedan kändes det bättre. Hoppas idioten fattar att han inte kan bossa över mig hela jävla tiden snart. Annars slutar jag eller nåt.. Nej men seriöst. Jag spyr på karln.

Nu sitter jag bänkad framför liven, nyäten och asatrött. Idag är jag crazytrött. Men man blir happyface när hästarna är så tokigt fina. United får exraplus av Emma idag, haha han var riktigt rolig att köra idag! Skulle han vara människa så skulle jag vara kär i honom tror jag. På fredag ska Sharpi ut och glänsa på Gävles lunchtrav. Och det kan behövas för idag var hon helt toookig! Jag hängde som en liten vante efter. Hm :)


United och Johnny be Good på Kalmar sommaren 09.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0