i'm the second groom

Ändrade planer till helgen. Freak! som Elliot skulle ha sagt. Jag är inte delaktig i förändringarna och jag säger det jag tidigare talat om för grabben; detta ger mig friheten att bli tjurig och kalla dig idiot! Som vanligt, fast nu utan dåligt samvete. Haha, nä men det är lungan.

Banan freaking sämst just nu. Runt ett-snåret har den tinat. Hur många hinner man med att köra då liksom? Idag körde jag fyra. Eller tre och en halv, Pleading var halt, drog fortfarande vänsterbak som en tok. Slog som en gris gjorde han idag också. Sa jag att han var en gris? Men han är b-e-a-utiful ändå. Kanske kan det sitta något i ryggen på honom?

Imorgon står Eskilstuna på programmet. Körde United idag, galet lugn, galet fin. Frisserade honom gjorde jag också. Och packade. Andraskötare? Typ :)

American Pie - Madonna

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0