i'm the shiet

Jag har blivit galet taggad på att få bra kondis nu. Eller galet taggad kanske är att ta i, men jag försöker i alla fall. Idag cyklade jag i 45 minuter. Crazy jobbigt vissa delar. Därför passar cyklen mig bra, när det kommer en nedförsbacke får man vila. Hahah, nej, men jag kämpar mer med cykeln! Spinger man är det så jävla lätt att bara stanna när man börjar bli trött, men om man sitter på en cykel är det så drygt att hoppa av. Då är det bättre att man kör på liksom!

Galet bra dag idag i övrigt. Solen sken, jag har kört fyra hästar och alla var fina. Jag fick mina nya, grymt sköna körkläder från brizy som jag kommer bo i. Dessutom ska Emelie praoa i stallet nu i tre veckor. Galet bra med hjälp. Skönt att ha någon man känner som vill och dessutom kan jobba :)

Som sagt. I love mondays. True story faktiskt. Alltid så galet taggad.

Miami 2 Ibiza - Swedish House Mafia

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0