laddar upp

Hästar. Hästar. Och några hästar till. Det enda jag haft i huvudet denna helg. Nästan i alla fall. Valla både igår och idag. Auktion i fredags, men igår sket jag i den och låg hemma och kurerade mig. Fy fan vad jag mådde piss igår. Galet. Nu är bara rösten åt helvete, annars känner jag mig faktiskt bättre.

Det har varit en grymt bra helg förutom mitt tillstånd. Har umgåts med massa underbara människor, och igår vann Mikaela lärlingsloppet med Image. Första stallsegern sedan april förra året.. Så jävla skönt! Precis vad vi alla behövde för att orka träna alla djur. Hästen var så galet fin, vilket löphuvud hon har!

Idag var det ju fina lopp. Aisle var grym som tvåa bakom Tamla i Oaks, den damen finns det ton med utveckling i. Det var skoj att se, trots att man höll på att frysa ihjäl på Vallen idag. Men nu ligger jag hemma i min säng. Var inte hemma förens halv åtta eftersom alla våra tottisar var ute.

Nu ska jag lyssna på Fall Out Boy och ladda upp så jag blir frisk någon gång. Imorgon är det måndag och ny vecka. Laddad som satan!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0