lördag

Lite galen dag. Var klara nere i stallet vid nio. Brudsen drog till Valla på ponnytrav och grabbarna byggde hagar. Eller försökte i alla fall. Emma la sig i soffan framför Camp Rock 2 i två timmar och det fick jag sota för sen. Var klar i stallet fyra. Var själv med alla pållar - körde Pleading, Houston och så red jag Bob. Mina tre boyz. Det gick super på alla tre, Plead är dock hingstigare än ever.

Tog in alla, och borstade dom. Alla såg ut som idioter förutom Iffe. Sune hade dessutom inget täcke.. Blää! Men nöjd vart man när jag var klar! Plockade in Stampan och Clean från fölmärrshagen också. Så nu kan vi träna ordentligt!

Åkte hem och fick ett jävla ryck även fast jag gått och hämtat alla hästar. Så jag drog fram cykeln ur förrådet och cyklade i en halvtimma. Lite backträning sådär. Jag förstår inte riktigt vad som for i mig, men vem bryr sig liksom!? Glodde på Step Up 2 och nu på 8 Mile. Galet bra filmer faktiskt.

I miss you. Och det känns. Annorlunda. Men jävligt bra. Kom hit.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0