många matildor är cozy

Bra dag. Trots de verkare det som om det numera är en standard att få ett damputbrott någon gång under dagen. Och att bli idiotförklarad minst tre gånger på en dag. Men jag har typ redan vant mig.. Jag bryr mig ungefär ingenting egentligen, men det är så onödigt och irriterande.

Faktiskt bara kört en idag. Manstone's och Pleading fick bara gå på bandet för banan var lite för hård för hans omtåliga ben. Eller jag fick för mig det i alla fall. Ingen häst man chansar med. Bob gick fort med Gliden och Cirkeln. Fin :) Sen körde Nathalie och Emelie mina tjejer. Var klar strax innan fyra och skjutsade Matilda till frissan. I'm such a good friend! Hahah, sen brummade jag hem och storstädade min bil. Grymt!

Imorgon är det fredag mina vänner. Betyder inte så jättemycket. Leka ett tag med Matilda#1. På fredag blir det lek med Matilda#2. Luktar det utgång också?!

Party Up - DMX (fråga inte, haha!)

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0