oj så cozy

Okej. Nu är det såhär. Jag har fått för mig att jag vill börja dansa. Haha fråga mig inte varför, men jag vill typ dansa streetdance eller nåt i den stilen, verkar asgrymt! Lyssna på skön musik och göra lite moves :) Vi får väl se hur det blir, har sökt lite och hittade ett place i Väsby men jag fattar inte så mycket hur det funkar.

Idag har jag blivit en mycket fattigare Emma. Körde bara Plead idag (som för övrigt var en mupp, stegrade närj ag skulle sätta på tungbandet och skulle slå när jag körde haha) så vi var klara med allt vid fyra. Drog till Bålsta där jag träffade mammsen och skulle kolla ett par skor. Det blev inga skor, men en grymt varm och snygg vinterjacka och ett par tunnare termobyxor som jag kan ha när vi åker på trav. Lite mer diskreta sådär, så man inte behöver se ut som en stoppad korv när man åker iväg med pållarna.
Ett par vantar blev det också. Och så fick jag tydligen betala en safftig räkning till STC på 900 spänn? Måste kolla vad det var för nåt haha :P Så idag blev jag väldigt mycket mer fattig, men jag vet en som inte kommer frysa i vinter!

Imorgon kommer Nettan och David på besök hos lilla mig, oj så skoj! Vi träffas typ aldrig sedan skolan slutade och så ska det inte vara! Det lovade vi ju varandra innan vi slutade. Blir inget Vallen, faktiskt skönt för en gångs skull.

Ojsan. Nu börjar det hända grejer. This is big! som jag skrev till Mikaela. Hm.. :)

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: nettaaan!

Vi måste ta och ändra på det hörru! :D

2010-10-05 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0