omg som jag brukar säga

Klara klockan tre idag. Det har typ aldrig någonsin hänt på en vardag. Dessutom körde/red vi sex hästar. Mycket skönt :) Fast Mikaela var också hemma idag, därför gick allting så himla snabbt. Jag kände att så tidigt kan man inte åka hem, så jag mötte upp mamma i Bro så brummade vi till Stinsen och handlade vinterskor. Det blev ett par sådana där ganska praktiska, men ändå helt okej snygga. Perfekt. Dock inte gratis. Dom ska hålla tills jag avlider. Fast dom som känner mig vet ju att nästa vinter kommer jag förmodligen hata dom, haha!

Nu är det spotify, facebook och frusna fötter. Som vanligt alltså.

Undan för Pundarn - Maskinen

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0