skytmaja även kallad

Jag säger bara äntligen. Äntligen börjar vårt arbete och tiden vi lägger ner på dessa hästar ge resultat! De har grymt lågt i puls efter jobben och alla är pigg och glada, till och med Houston! Det är så skönt och så jävla mycket roligare att jobba när hästarna är på topp. Jag älskar verkligen mitt jobb! :)

Körde tre idag, det var rätt lungan eftersom både Mikaela och Klara var hemma idag plus Emelie. Städade i stallet gjorde vi också, galet snyggt blev det. KG är hemma imorgon också, hon ska ju jobbskugga mig som det heter. Haha jag tror Klara klarar sig ganska bra utan mig faktiskt. Duktig tjej som orkade hålla Houston idag när han fick ett dampryck.

Tränade idag igen. Jag vet dock inte vad som har hänt. För typ första gången i mitt liv kan jag uppskatta och tycka det är riktigt skönt att bli riktigt trött och verkligen använda mina mukler. Känns ju great. Idag var jag dessutom grym och orkade mycket mer. Faan vad jag skryter idag haha!

Lean Back - Terror Squad

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0