vem åker frivilligt fram och tillbaks till enköping? jag.

Idag är det fredag. Det betyder glädje i alla dess former. Japp, jag blir alltid grymt glad på fredagar! Idag lyckades vi i alla fall köra tre stycken på eftermiddagen när snön töat bort från banan. Jag körde United - fin kille! På förmiddagen flyttade vi alla årsmärrar, hej isgata med tokiga hästar! Men jag ramlade i alla fall inte haha!
Efter vi var klara chillade jag i köket och snackade skit med Madelene och Crippa (hahahah!). Sen åkte jag och förstnämnde till Bålsta, solade, brummade till Enköping och hämtade Sharpness som vart på Gävle idag. Trea vart hon, fick världens snällaste lopp och var slagen med en läpp till andrapriset. Det går bra nu! :) Hoppas United är fin på tisdag också.

Hem igen, lastade av och nu landade jag precis i soffan efter en dusch. Vi har främmade hemma så jag gjorde som vanligt, stängde in mig i hörlurarna! Eller vi och vi, jag har inte besök.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0