en gammal bekanting

Oops. Party i lördags slutade lite tidigare än önskat, men bra. Mycket bra. Skjuts hela vägen hem och lite Scrubs på de så jag jag fit for fight igen halv tio dagen efter. Igår alltså. Åkte till stallet typ en timme efter. Hände inte så mycket, pretty boring faktiskt. Dock gick alla hästar + fortkörningar så de va ju skönt idag.

Regn idag. Mycket regn. Jag körde de två som inte går fort = mycket fina! Båda ska gå jobb imorgon tillsammans, mycket bra. Nu är det bara tre kvar som ska börja gå fort snart igen.. Hämtade Clean Stall och Digital Stamp som inte vart dräktiga och ska sättas igång igen. Montépållar till mig och Mikaela?! :) Cleanan har jag ridit några gånger förut, och hon är montékvalad. Stampan vet jag dock inte, men stor är hon i alla fall.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0