hej jag är emma, den vandrande bakterihärden

Jahapp. Förkyld. Dunderförkyld. Inte alls kult. Det funkar på dagarna när man jobbar bort de, men så fort jag kommer hem så däckar jag i soffan. Snorat har jag dock inte gjort ännu, men nu kan jag knappt andas. Kul att vara en vandrande bakterihärd imorgon på Vallen :( Jag orkade inte följa med till Eskils heller, kändes som om de var bätte att stanna hemma ikväll. Bra vecka att bli sjuk på.. Valla onsdag, fredag, lördag och söndag + auktion på det. Aja, sjuk ska man också vara ibland!

Idag har vi jagat lösa unghästar halva morgonen. TZ skulle mäta och fota alla, det gjorde han också, så det gick fint. Hovslagaren skodde klart de sista och det känns ju mer okej faktiskt. Imorgon ska lite hästar gå och sen blir det Valla och MM mot kvällningen :) Nu går Island snart!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0