i love a bob

Boring dag idag. Orkar inte ens ta det. Detta kan däremot blir en grym vecka i övrigt. MM på Vallen på onsdag, Kriteriehelg och eventuellt utgång i Enköping till helgen. Bob kan säkert börja gå fort i veckan också, och Pleading kan köras. Houston går också bra med gomtryckaren, jobb på Valla? Det rullar på bra nu :)

Ligger nu i min säng proppmätt på tacos och lyssnar på Maroon 5's nya skiva. Älskar hans röst, dock ingen höjdarskiva så, helt okej chillmusik såhär en söndagkväll. Inget slår Songs About Jane i alla fall.


Ibland undrar jag varför jag kämpar för dessa djur hela dagarna. Men så tittar
jag dig i ögonen och förstår varför ♥

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0