i'm a little bit wierd. but that's just me.

Middagen igår va awesome. Vandrade i Old Town och åt mongolidmat som jag råkade säga imorse haha! Sveavägen you know, mumma! Var hemma strax efter elva och sov väl en timme senare. Lite sovmorgon imorse, var i stallet strax innan tio. Det kom halm, men jag höll på nere i stallet medan de andra lastade de och spån. Körde Cirkeln och fort med Sunne. Eller ja, fort och fort, haha han går inte så himla fort ännu eftersom han är opererad osv. De andra ska gå jobb imorgon.

Nu popar jag musik, jag har fått för mig att Eminem är bra? Haha don't even ask, men kan inte precis påstå att jag är förvånad. Man är ju lite knäpp när det kommer till music. Och varför ska jag vara så förbannat feg jämt?

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0