i'm blue i'm didadoda

Tittade på slutdebatten, hej och hå vad Fredde och Björklund ägde! När jag ser den där fula jävla Sahlin le sitt fula leende så spyr jag nästan. Och Maria Wetterstrand eller vad fan hon nu heter kan ta sig någonstans, sur pissmärr som inte kan prata om någonting annant än hur miljövänliga vi ska bli. De rödgröna verkar måla upp någon sorts fantasivärld som aldrig kommer finnas, visst ska man ha långsiktiga mål, men hallå liksom. Lite politiska tankar såhär på fredagskvällen när jag inte har mycket till liv!

My poor friend Matilda sitter stuck med den sista personen hon vill bara stuck med, jag lider med dig my friend! Men nu ska jag borta bissingarna och kolla på Scrubs i min säng :)

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0