jag saknar dig så

Tänkt på dig mycket den senaste tiden. Det kommer perioder i livet då jag saknar dig lite mer. Tänker på dig lite oftare. Då jag lyssnar på Queen och Gärdestad som vi brukade göra. Då jag sitter och glor på fotot här nedanför. Då jag ligger vaken extra länge om natten och undrar vart du är och om du kan se mig. Då jag minns att hur mycket jag än behöver dig så kommer du aldrig stå vid min sida igen. Det är ju en hemskt tanke. Och jag hatar mig själv så mycket för att jag lärt mig att leva med den känslan och ändå vara en lycklig människa. Det är inte meningen att man ska kunna vara lycklig utan sin far. Men det är jag. För jag minns. Jag minns de vackra, underbara stunderna vi haft tillsammans. Jag minns allt du lärt mig om livets gång. Jag minns hur mycket du älskade mig för att jag var din dotter. Och vet du vad? Vart du nu än befinner dig så vet jag att du fortfarande älskar mig för den jag är. Det räcker längre än vad de flesta tror.



XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: jeanette

fint! <3

2010-09-16 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0