livet leker

Oj. Jag glömde blogga. I onsdags var det Valla hela kvällen, hjälpte Jenny att sela eftersom hon gjort illa tummen. Selade ut Approved själv som gick jättebra i lite skymundan.
I torsdags var Jenny och masserade alla hästar så det var fullt upp med det och igår gick alla fort förutom Gliden och Bob. Riktigt skönt! Bobban fick jogga tre varv och var jättepigg, lekte pissmärr och slog med svansen som en galning haha! Han är så knäpp. Alla hästar gick på något vis, tog till och med in Clean och Stampan som fick gå på bandet en liten stund. Gick superbra.

Igår var det party och efter massa strul med tåg som inte gick så kom vi äntligen in till stan. Snabbis på Nivå sen drog vi till Privilege på Mango Bar och hade the time of my life helt serri. Det var länge sen jag hade så jäkla roligt alltså!

Idag är jag ledig för första gången sen jag började för tre veckor sen.. Sov länge och chillade hemma ett tag innan jag tog bilen och hämtade Matilda. Vi drog till Kista, hälsade på Emily som jobbade idag (i feel you!), fikade och jag handlade en cool tröja. Nu kom jag hem för en stund sen och chillar i soffan. Nice. Riktigt nice.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0