många låter strömmen föra dom fram

Ännu en dag i mitt liv har gått. Det lät mer deppigt än vad jag ville att det skulle göra, haha. Eftersom jag är grym på att göra flera saker samtidigt så gjorde jag vattnet och höt samtidigt = klara snabbt. Micke mockade och jag gjorde resten. Körde United på morgonen, skrittade bara eftersom hans sår inte riktigt är borta ännu.

Åkte och lunchade, handlade och när vi kom hem så lekte jag carwash utan bikini och storstädade min fina smulan, ytterst snygg blev hon! Dock har jag 20920 flugor inne i bilen nu eftersom jag hade dörrarna öppna när jag dammsög.. Nåväl, blev rätt sent idag, Lotta kom och kollade en så fick jag hjälpa henne, ta in hästarna, körde Bob på bandet, fixade mina och körde fort med Houston som var fin, drog ett bakben lite, men ingen fara på taket.

Imorgon är det tisdag och jag fick precis frågan vad som händer imorgon. De undrar jag med? Sysslolös har jag dock svårt för att bli.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0