nu hatar väl du också mantorp?

Idag är det fredag. Ytterst härlig dag om jag får säga det själv! Folket åkte med Luffsan och Angel vid nio till Kalmar och Guldstoet, så då blev jag ensam. Faktiskt väldigt skönt, grejade och tvättade lite för mig själv med min radio. Åt en hemsk lunch (men ack så god) med bara kolhydrater och gick ner och körde fort med United. Fin, dock lite stelare än de senaste jobben, men sån är han. Körde fort med Gliden också, helt okej!

Hämtade Matte och Nathalie i skolan, handlade lite till Mattes bakning, tog in djuren, fixade vatten till unghingstarna och körde fort med Sharpness, som också var kanonfin! Dock krossade hon mina handleder, helt tokig va hon! Fixade hästarna med Natahlies hjälp, gjorde linfrö och körde Bob på bandet. Hans ben är hemskt nu, massa sår på hela benet :(

Skyndade mig upp i hundraåtti för att kolla på MM, så visade inte idioterna loppen på liven! Suck. Men det gick ju ändå inge bra för honom haha :P Nu - mat!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0