only girl in the world

Tisdag. Idag har man hunnit med en hel del! Idag började Christer och Sune jobba med unghästarna så på morgonen fixade vi grejer till dom och sådär. Var klara i stallet vid 10 och drog första till Mattes skola och lämnade en skjorta. Vidare mot Bålsta, låg på låtsasplayan i 12 minuter och åt lunch. Var hemma strax innan 12 och körde långsamt med Image. När jag skulle gå in så öppnade sig bokstavligen himlen och vi plockade in alla hästar. Körde två á la en timme på bandet, spolade ben, borstade och frisserade. Skön eftermiddag :)

Körde fort med Sharpi, United och Gliden - jag gasade sistnämnde. Gick fint. Linfröade oss, städade lite smått och brummade hem. Nu ligger jag i min säng och håller på att däcka. Trött som en gnu eller nåt i den stilen. And I think I'm gonna make a call now.. :)

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

haha ''låtsasplayan'', me love!

2010-09-23 @ 18:10:12
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0