update är ju en häst jue

Shiet-. Glömde blogga lite sådär. I måndags var jag på trav hela dagen och selade Image som var grym som tvåa på lunchen med följeslagaren i vagnen. Hedersmärren som tänder till som sjuåring efter att ha bott på samma ställe sedan hon föddes. Duktiga flickor de där!



Igår var jag på gården med Miniatyr och Bluetooth hos farbror tandläkaren. Hem, körde Houston och städade lite i stallet. Today blev det stressigt på eftermiddagen, haha orkar inte ens berätta allt, men jag hann köra de två jag skulle och mer därtill. Perfa.

Första jobbdagen idag då, haha kändes väl inte mycket mer annorlunda än vanligt, förutom att det kändes som en större press att hästarna verkligen skulle gå idag. Hm :)

Nu bakar mamma muffins till mig och jag känner mig lika bortskämd som jag är.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0