jag vågar inte. inte han heller.

Skön dag kan man säga. 07.30 - 15.30 är liksom en ganska schysst arbetstid på en fredag tycker jag! Inga körningar, bara bandning av konvalecenter och Sharpness som fortfarande har morgonhosta sedan derbykvalen :( Bob har fått för sig att han absolut inte ska gå in i boxen, igår sprang han in och var tokig, sen när Nathalie skulle fixa honom fick vi backa in honom för att han skulle gå in, samma visa idag. Stupid horse.. På fredag har vi i alla fall fått tid på Valla att frysa benet på honom för jag orkar inte vänta ut Dimitri längre.. Hästen blir ju störd när han inte får tränas någonting, vi vill ju starta nu när loppen förhoppningsvis blir lite lättare också :)

Chillkväll, jag sitter med min Bad hairday-mössa och fleecetröja, fryser snart ihjäl. Ikväll blir det hämtmat, corona och kanske rullar man på en rulle? Chillkväll med E och M typ.. :)

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0